Tuesday, January 27, 2009

kengkawan..


arep.bulat.am.sumen.suren.fara.qna.seha.nia.nadia.pah.zila.tqa.wanie.
ni sumer name membe2 dlm klas aku..
zet.lutpi.
dorang lak klas sbelah..
dorang mmg org2 yg penting dlm idop aku..
kalo xde dorang neh,xtau la cmne idop aku..
bosan kot..
hehe..
tp de r bape ekor yg mmg naekkn darah aku ari2..
hahaha..
dgn bangga nye aku gtaw name2 dorang..
bulat.arep.zet.
hahaha..
mereka ber-3 mmg slalu mnguji ksabaran aku..
tp naseb baek thap sbar aku tinggi..
tp da lame2,aku bese da ngan prangai dorang..
hahaha..seronok gak dorang neh..
am plak ok r org nye,leh bwak borak2.fesyen,songs n bla bla bla..
tempat aku ngadu msalah time skola dulu..
kekadang la..
ngee~
then qna,fara,seha,mmg slalu pot pet pot pet..
hahaha..
haruk tol dorang..
dan slalu kantoi 'pnyakit merah' ngan aku..
hahahaha..
pas2 tqa mmg blaja je keje,genius la word yg seswai,hehe..
then zila ngan pah..
xtau pe dorang slalu cter kat dpn tp slalu gelak2,hehe..
n zila slalu kne dera ngan aku,mcam2 r..
hahaha sori kwn..
then sume n ngan suren bile kol 12 je msti gler pas2 maen wrestling,xpon suren angkat sumen pas2 cmpak..
hahahaha..
n yg pling pnting aku rindu korang sumer..
best budies 4eva..
x)

No comments:

Post a Comment