Tuesday, January 27, 2009

rasamas oh rasamas..hehehe..


.rasamas.
name tempat aku keje skunk..
mule2 aku jd waiter..
tp mungkin d sbbkn aku mempunyai bakat..
aku telah d tgaskn mnjadi prep cook..
korang msti tertanye mende prep cook tu kn..
hahaha..
meh cek habak sama hampa suma..
keje prep cook ni senang ade susah ade..
aku kne msak ayam,pas2 nasi ayam,nasi lemak,mushroom soup,fries,sosej,japanese tofu,bean sprout,sunny thai(ikan),bubur n byk lg..
jd dgn x training kt mane2 outlet dorang,aku trus jd prep cook..
tp nsib la aku ni fast learner,dpt tangkap pe dorang ajar..
senior dapur aku kamarul dan zikrul..
thnx guys..
xlpe gak kat akmal yg bnyk ajar aku..
ktorang blaja dari 1 same lain.. xP
then kat outlet nilai ni..
aku bkerja d bawah satu bumbung ngan adi,bulat,zet,nasha dan juga kejen..
hahaha..
rase cam time skola jep..
pas2 klu aku dpt shift mlm,closing mmg pnat sial..
basuh sumer mende yg kne basuh kat dapur..
bersihkn sisa bwh singki..
fuhh,part tu lah aku pling xsker..
rase nk ptah tulang blakang aku..
hahahaha..
tp sronok r..
ngan sir adam prangai haruk,dier pun bnyk ajar aku sal mende2 kat dapur 2..
xdela rase pnat sgt klu da glak2 tu..
hehehe..

x)

No comments:

Post a Comment