Sunday, February 8, 2009

.!@#$%^&* rasamas.

~8.02.09~
hahaha..
para manager sekalian yg sdikit sengal..
hampeh2..
aku masuk2 keje kol 1 td,aku tgk dak2 kitchen tensen je..
kamarul smpi da carut2..
sian dier..
time aku nk tlg dier wat order(tu mmg keje aku),die sifu aku sbenarnye..
die 1st prep cook,aku 2nd prep cook..
bru nk tlg,miss liza suh watni..
pas2 kak ain nk tlg dier suh kak ain wattu watni lak..
wtf???
sian kamrul kene wat sumer sendiri..
main order,side order..
fuhh..
mncarot carot dier..
them zikrul masok..
dier ni dak dapur,senior bhgn assembler bhan2 n tukang msak gak..
ble dier tgk condition kwn baik dier tu..
dier pun advice la aku agar aku bleh wat order cpat..
so kamarul x susa t..
so aku pun tekad la nk wat tol2,blaja tol2..
sbb part tu je yg aku still xpat master..
aku tau,tp kelajuan aku meng-handle order in tu yg prob..
hehehe..
nyway aku nk ckap thnx sgt2 kat dorang sb ajar aku mcm2 smpi 90% psal dapur tu aku da tau..
x)
balik kol 9..
madi2 n txt u syg..
hehehe..

No comments:

Post a Comment