Saturday, October 24, 2009

.realiti kehidupan.


mmg dlm dunia ni mmg wujud mcm2 jenis org..
xde sape yg perfect pun..
aku pun,ingt perfect sgt ke?
dlm setiap org ade potensi diri sendiri..
tuhan da sediakan jln so dat masing2 akan berjaya dlm cara tersendiri..
kau nk jd lawyer?akautan?engineer?doktor?singer?drummer?
2 hak masing2..
aku berhajat nak amik CHEMICAL ENGINEERING(PETROLEUM N GAS)..
aku hanya mengikuti aliran kehidupan dan tgk mane aku akan di bawa..
aku percaye masing2 ade rezeki tersendiri dlm cara yg tersendiri..
kat mate aku ni la..
kau ni anak raja,bangsawan,engineer,doktor,penjual goreng pisang..
semua same je..
xde lebih,xde kurang..
aku xpnah kcau hidup sape2..
sbb hidup aku da ckup complicated..
dr hari pertama aku lahir..
kau tau ke hidup aku mcm mane?
kau ingt aku ni org senang ke?
kau tau ape aku buat?
kau ingat aku xreti berusaha..
kau ingt aku xde impian?
kau ingt aku xnk berjaye nk ade kerjaya?
benda2 ni bkn dtg bergolek,aku sedar..
slame ni la..
aku duk diam kat tepi,x berkate ape2 tentang kau nk bwat..
kau yg merendahkn aku sbenarnye..
tp xpe,tulah hidup,kwn katenye..
berkate kat blakang..
sdangkan,aku xpnah nk memburukkn sape2..
xterlintas pun..
aku percaye korang ade care sendiri nk berjaye,jd aku diam..
tp ape korang buat?
silakan sebar khabar2 berita kpd kwn2 anda di serate dunia..
semua sweet memories getting rusting..
atas tindakan sendiri..
fikir fikir fikir..
terima kasih la ats advices semua 2..
aku ltih la,dgn khidupan yg mkin mkin mkin bnyk masalah ni..
so,ape yg aku mintak,jgn kcau hidup peribadi aku..
klau aku berkepit pun,bkn aku bwat bende x elok..
peduli ape org sekeliling nk ckap pape psal aku dgn die..
dorang xknal pun,mcm mane korang knal kitorang..
ape gune duduk dlm kelas same klau smpi hari ni pun xtau kwn jnis mcm mane..
REALITINYA,klau korang ade bf/gf pun..
bende mcm ni jd kat korang jugak..
aku waras,minda aku berfungsi baik,jiwa aku baik..
aku tau maksud susah senang,baik buruk..
aku ade impian..
semua da aku fikirkn,masa depan..
ade rezeki,truskn,klau xde..
ikut aliran kehidupan,rezeki masing2..
kau ingt masuk study mane2,ade tinggi rendah ke?
same je,ending?universiti jugak..
ape beze nye?
kau xtau pape?so mcm mane kau bleh smbg blaja pulak?aku musykil..
aku percaye kau,tp ape yg kau da bwat kat aku..
kau sendiri tau,aku xnk mengunkit,aku xla selampi yg kau fkirkn..
yg lepas,lepas la..
tp aku perlukan mase nk lupekn semua tu..
so,ape yg aku akan buat sekarang..
aku akan diam..
aku akan tgk korang dr tepi..
tgk korang berjaye..
dgn care masing2..
sbb,aku percaye kat korang..
lantaklah korang nk cemuh aku dr aspek pape..
2 la namenye kehidupan..
aku bersedia,aku terima..
silakan..
as friends,being supportive from all aspect..
private life,masing2 ade care nk handle..
trust them..
n trust her..
aku tau usaha die..
jgn hanye tahu nk mencemuh..
so good lucks in life..
maaf la klau xpnah jd kwn yg baik..
i am a sweet talker as mentioned by sum1..

No comments:

Post a Comment