Tuesday, January 27, 2009

zaman skolah aku..


urm,cmne nk mule ae..
idop aku simple je..
xde kusut2..
cmni la,tadika dlu dkat 'tadika sri semarak',dpn umah adi sape yg tau la..
msuk tadika time 5thn,the graduate 6thn..
then,masuk lak 'sekolah rendah kebangssan dato shah bandar abu bakar' kat labu,negeri sembilan dari thn 1997 smpi 2003..
pas2 smbung lak kat 'sekolah menengah kebangssan tmn semarak' kat nilai dari thn 2004-2008..
aku rase kat skola ni lah bnyk kenangan..
antara kwn2 awal aku time form 1 adalah,jeng jeng jeng..
hehehe..
adi,nasha,izham,n so on la..
bnyk,sgt..
hehehe..
then bla bla bla smpi la form 4..
jap je rase..
cam baru smalam masuk skola..
hahaha..
time form 4 mmg name aku ngan dak2 laki laen kne blacklist r ngan ckgu2 sbb wat bnyk hal,thnx 2 bulat ngan zet,hahaha..
mmg honeymoon year la,xblaja..
exam sik fail je..
hehe..
then msok la form 5,senior year..
mmg bz gler la ngan keje skola,xpecially +math..
hahahaha..
pejam celik pejam celik da spm..
fuhh..
getar sial dgr da nk spm..
tp xde pape yg nk d takotkn sbenarnye..
so kpd candidates exam yg bace neh,my advice is,just relax..
hehehe..
aku rase tu je sal education aku..

thnx.. x)

No comments:

Post a Comment